Compliment del Codi Ètic i de Conducta

el .

Els membres de la Junta Directiva del Gremi d'Hostaleria de Castelldefels i Baix Llobregat han acordat per unanimitat, establir els valors i pautes que han de guiar el comportament dels qui formen part del Gremi, així com ajudar a consolidar una conducta empresarial i personal acceptada i respectada per tots els càrrecs directius, empreses afiliades i empleats d’aquest i d’aquests, en la seva relació amb el Gremi.

Aquest Codi afecta al conjunt de l’activitat del Gremi, la conducta del qual i actuacions, en general, han de basar-se en el respecte de valors fonamentals com l’honestedat, la integritat, la transparència i la seguretat. És un element clau de la política de gestió amb la finalitat de garantir que totes les seves activitats es desenvolupen amb la màxima integritat.

El Gremi garantirà els drets a l’honor, la intimitat personal i la pròpia imatge de les persones.

El Gremi promourà l’adhesió i compliment dels principis inclosos en aquest Codi a totes les organitzacions empresarials o entitats en les quals directa o indirectament ostenti alguna representació.

Els requeriments d’aquest Codi han de prevaldre excepte en casos en els quals les normes definides en el mateix, entrin en conflicte amb una llei específica.

El Gremi ha establert un procediment que assegurarà l’anonimat, la confidencialitat en totes les seves fases i la no represàlia, per tal de denunciar totes aquelles vulneracions al compliment del Codi Ètic i de Conducta a través del canal d’ajuda confidencial disponible a través d’un correu electrònic. Els col·laboradors i Associats podran comunicar les suposades irregularitats del Codi Ètic, enviant un email a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.">

Document complet: https://goo.gl/w9LrYu

• blanck