el .

imgconveniCatalunyaCaixa signa un conveni de col·laboració amb el Gremi d’Hostaleria de Castelldefels i Baix Llobregat per oferir serveis financers en condicions especials als seus membres

Castelldefels, XX de novembre de 2014.- CatalunyaCaixa ha signat un acord amb el Gremi d’Hostaleria de Castelldefels i Baix Llobregat, en virtut del qual l’entitat financera proporcionarà serveis financers ideats per a satisfer les necessitats dels 300 associats que formen part d'aquest col·lectiu.
Entre els serveis oferts per CatalunyaCaixa destaca una targeta de crèdit o dèbit que fa les funcions de carnet de membre del gremi, incorporant el seu logotip. La targeta, que no té cap cost d’emissió ni manteniment per al titular, permet fer pagaments a comerços i reintegraments d'efectiu en caixers automàtics, a la vegada que contribueix a la notorietat de l’associació en fer visible la seva marca en el moment de la realització de les operacions.

Altres avantatges que es posen a disposició dels associats, fruit d’aquest conveni, contemplen la gestió personalitzada a través de professionals experts que es desplacen a la seu del client, tarifes especials en els serveis bancaris habituals i en assegurances, així com l’accés a comptes, dipòsits i productes de finançament adients a les necessitats dels membres del gremi.
El conveni ha estat signat a Castelldefels pel President del Gremi d’Hostaleria de Castelldefels i Baix Llobregat, Manuel Ángel Ortiz, i pel Director de Zona del Baix Llobregat-Front Marítim, Joan Sola. L’acord té vigència anual i ambdues parts han manifestat el seu interès en donar continuïtat a aquesta col·laboració per tal de desenvolupar accions que generin un valor afegit per als membres d’aquesta agrupació empresarial.

Aquest acord s'engloba dins de l'estratègia de CatalunyaCaixa de proximitat i d'implicació amb el segment de l'empresa, amb una especialització per a cada tipus d'estructura: professionals, autònoms, comerços, microempreses o PIMES, que permet aprofundir en les necessitats de cadascun d'ells. L'agilitat, la transparència, la qualitat de servei i el tractament personalitzat són els eixos al voltant dels quals l’entitat defineix el seu servei de banca de proximitat, una banca de km0.

Sobre el Gremi d’Hostaleria de Castelldefels i Baix Llobregat
El Gremi d’Hostaleria de Castelldefels i Baix Llobregat, que compta amb una trajectòria de més de 30 anys, es va crear amb l’objectiu de recollir, representar i defensar els interessos del sector hoteler i promocionar conjuntament el turisme de la ciutat fent d’interlocutor amb les Institucions. A tal efecte, el gremi programa accions adients als interessos dels seus 300 associats i es preocupa constantment per la formació, l’assessorament legal, la informació i l’impuls d’iniciatives comunes que permetin a tots els seus membres aprendre i seguir millorant en el seu àmbit d’actuació.

• blanck
  • Departament