25 Nov

Taules Salarials 2014

Donat que el passat 22 de setembre de 2014 es va signar l’Acord de pròrroga del text del conveni col·lectiu de treball del sector de la indústria de l’hostaleria i el turisme de Catalunya pels anys 2014, 2015 i 2016, i pendents encara de la comunicació del Departament d’Empresa i Ocupació, en relació a la notificació de impugnació efectuada per la FIHR, us adjuntem les noves taxes salarials. Aquest acord prorroga l’anterior text del conveni col·lectiu i introdueix algunes modificacions parcials. La principal novetat té a veure amb el règim de retribucions. L’acord modifica les taules salarials a partir d’un increment lineal de 0,6% pel 2014 (a efectes d’1 de gener de 2014), de 0,8% pel 2015 i de 0,9% pel 2016. Les quantitats endarrerides des de l’1 de gener de 2014 es podran abonar fins al final del mes d’octubre de 2014.

Visto 2258 veces Modificado por última vez en Lunes, 06 Noviembre 2017 17:02