L’Ajuntament de Castelldefels amb la col·laboració del Gremi d´hostaleria de Castelldefels i el Gremi de Comerç posa en marxa la campanya SÍ, aquí activem Castelldefels, una acció de ciutat per incentivar la compra a comerços i serveis del municipi. Per això, es posarà a disposició de la ciutadania major d’edat, 1 val de compra de 20 € (25.000) per ser bescanviat entre l’ 1 de novembre i el 15 de desembre.
La distribució dels vals es farà a través de l’app Sí, aquí activem Castelldefels, disponible a partir de l’1 de novembre.
Aquesta moneda virtual serà vàlida per abonar el 50% màxim del tiquet de compra (fins a 20€), als establiments comercials, de serveis, de restauració i d’hostaleria de la ciutat que prèviament s’hagin adherit a la campanya i hagin sol·licitat la subvenció.
*Tenir local comercial o de serveis físic a Castelldefels.
*Estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries.
*Estar donat d’alta amb un dels IAE que consta a la convocatòria de les subvencions al preu per a consum local de Castelldefels, per a l’any 2021.
*Sol·licita telemàticament la subvenció al preu per a consum local de Castelldefels per a l’any 2021, accedint a la Seu electrònica de l’Ajuntament de Castelldefels.
*Dona’t d’alta a l’app Sí, aquí activem Castelldefels. Ho podràs fer des del mateix tràmit de sol·licitud de la subvenció.
A l’apartat ”informació relacionada”, tens el link per fer-ho.
*L’Ajuntament de Castelldefels et comunicarà si ets un establiment adherit al programa, una vegada verifiqui que compleixes tots els requisits que consten a la convocatòria de les subvencions. Llavors, ja apareixeràs a la llista dels establiments on els ciutadans de Castelldefels podran bescanviar els seus vals entre l’1 de novembre i el 15 de desembre.
*Des del 22 d’octubre fins a l’1 de desembre.
Mentre duri la campanya, podràs acceptar 3.000€ (iva inclòs) com a màxim en
*Des de l’1 de novembre fins al 15 de desembre, els teus clients, prèvia alta a l’app, s’hauran d’identificar en el moment del pagament amb els seu DNI o el seu telèfon. Tú, des del teu accés a l’aplicació, podràs verificar només amb aquesta dada si tenen crèdit disponible a l’app. Amb el val virtual de 20€ es podrà abonar el 50% (màxim) del tiquet total de compra. És vàlid per gastar a diferents establiments i sense import mínim de compra total, sempre amb el màxim de 20€. Es distribuirà 1 val per llar a majors d’edat exclusivament.
http://www.elcastell.org/es/index/15798/Campan!a-para-reactivar-el-comercio-de-la-ciudad.html
Carrer Pintor Serrasanta, 4
Tels. 93 665 37 54
Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
08860 - Castelldefels Barcelona